Започна най-голямото технологично състезание за студенти | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Започна най-голямото технологично състезание за студенти
Microsoft

Започна най-голямото технологично състезание за студенти

Стартира най-голямото академично състезание в областта на технологиите в световен мащаб - Imagine Cup 2013. Microsoft организира надпреварата за 11-а поредна година.

0 257
Студентите над 16 години вече могат да направят своята регистрация за участие, съобщиха от компанията. За да вдъхнови повече млади хора и да привлече по-голям брой участници, софтуерният гигант ще проведе състезанието Imagine Cup 2013 в 3 нови основни категории – Социална отговорност, Игри и Иновации, с удвоен награден фонд от общо 300 000 щатски долара.

През последното десетилетие повече от 1,65 милиона студенти от целия свят са участвали в Imagine Cup, като са създали приложения и игри, насочени към решаването на някои от най-трудните световни социални проблеми. Като разширява фокуса си върху нововъведенията и предприемачеството, тазгодишното издание на надпреварата се основава на двата най-популярни сегмента сред студентите през последните 10 години – социалното въздействие и игрите. В Imagine Cup 2013, участниците ще могат да се състезават в следните категории:

Социална отговорност – ще отличи софтуерно приложение, разработено на Microsoft платформа, с най-голям потенциал за положително въздействие върху човечеството. Проектът, например, може да адресира проблеми от социалната сфера, образование или здравеопазване.

Игри – за най-интригуващите и забавни игри, насочени към тийнейджъри и младежи, и разработени на Microsoft платформи (Windows 8, Windows Phone, Kinect за Windows Software Development Kit и Xbox Indie Games).

Иновации – ще отличи приложенията, които вдъхновяват потребителите и им дават достъп до най-новото, независимо дали е социална мрежа, онлайн магазин или търсачка, разработени с Microsoft технологии и инструменти.

Освен посочените конкурсни категории, студентите могат да се регистрират за участие и в онлайн предизвикателства, насочени към използването на специфични технологии и платформи, включително Windows 8, Windows Azure и Windows Phone.

Световните финали са кулминацията на проекта и тази година са планирани да се проведат в Санкт Петербург, Русия, в периода 8-11 юли 2013 г. Участниците имат възможност да кандидатстват за т.нар. Microsoft Imagine Cup Grants. Тези грантове са 3-годишна инвестиция в размер на 3 милиона щатски долара, с които Microsoft ще подпомогне студентите за практическата реализация на идеите им.

Много от участниците в Imagine Cup, като българският отбор MindPoint например, които се състезаваха на световните финали през 2009 г., се възползват от наученото в надпреварата, за да усъвършенстват проектите си и да стартират своя малка компания след това.

Екипът на MindPoint (Технически университет - София) представя софтуерната система Envision, която има за цел да подпомогне учителите в тяхната работа и да мотивира учениците да се включат активно в учебния процес. От декември 2010 г. проектът се използва в чужбина (САЩ, Кипър и Испания) и в над 20% от училищата с начален курс на обучение в България или това се равнява на повече от 17 000 ученици от над 800 класа в повече от 100 града в страната.
ИЗБРАНО
Започна най-голямото технологично състезание за студенти

Започна най-голямото технологично състезание за студенти

Стартира най-голямото академично състезание в областта на технологиите в световен мащаб - Imagine Cup 2013. Microsoft организира надпреварата за 11-а поредна година.

0 257 Microsoft
Студентите над 16 години вече могат да направят своята регистрация за участие, съобщиха от компанията. За да вдъхнови повече млади хора и да привлече по-голям брой участници, софтуерният гигант ще проведе състезанието Imagine Cup 2013 в 3 нови основни категории – Социална отговорност, Игри и Иновации, с удвоен награден фонд от общо 300 000 щатски долара.

През последното десетилетие повече от 1,65 милиона студенти от целия свят са участвали в Imagine Cup, като са създали приложения и игри, насочени към решаването на някои от най-трудните световни социални проблеми. Като разширява фокуса си върху нововъведенията и предприемачеството, тазгодишното издание на надпреварата се основава на двата най-популярни сегмента сред студентите през последните 10 години – социалното въздействие и игрите. В Imagine Cup 2013, участниците ще могат да се състезават в следните категории:

Социална отговорност – ще отличи софтуерно приложение, разработено на Microsoft платформа, с най-голям потенциал за положително въздействие върху човечеството. Проектът, например, може да адресира проблеми от социалната сфера, образование или здравеопазване.

Игри – за най-интригуващите и забавни игри, насочени към тийнейджъри и младежи, и разработени на Microsoft платформи (Windows 8, Windows Phone, Kinect за Windows Software Development Kit и Xbox Indie Games).

Иновации – ще отличи приложенията, които вдъхновяват потребителите и им дават достъп до най-новото, независимо дали е социална мрежа, онлайн магазин или търсачка, разработени с Microsoft технологии и инструменти.

Освен посочените конкурсни категории, студентите могат да се регистрират за участие и в онлайн предизвикателства, насочени към използването на специфични технологии и платформи, включително Windows 8, Windows Azure и Windows Phone.

Световните финали са кулминацията на проекта и тази година са планирани да се проведат в Санкт Петербург, Русия, в периода 8-11 юли 2013 г. Участниците имат възможност да кандидатстват за т.нар. Microsoft Imagine Cup Grants. Тези грантове са 3-годишна инвестиция в размер на 3 милиона щатски долара, с които Microsoft ще подпомогне студентите за практическата реализация на идеите им.

Много от участниците в Imagine Cup, като българският отбор MindPoint например, които се състезаваха на световните финали през 2009 г., се възползват от наученото в надпреварата, за да усъвършенстват проектите си и да стартират своя малка компания след това.

Екипът на MindPoint (Технически университет - София) представя софтуерната система Envision, която има за цел да подпомогне учителите в тяхната работа и да мотивира учениците да се включат активно в учебния процес. От декември 2010 г. проектът се използва в чужбина (САЩ, Кипър и Испания) и в над 20% от училищата с начален курс на обучение в България или това се равнява на повече от 17 000 ученици от над 800 класа в повече от 100 града в страната.
ИЗБРАНО